Veelgestelde vragen
Vind snel een antwoord op de vraag die je hebt en vermijd het wachten op een antwoord van de klantenservice.
Urnen informatie
Een standaard urn is geschikt voor 3 tot 5.5 liter en bij zeer hoge uitzondering niet geschikt voor elke volwassene. Deze urnen zijn vaak tussen de 25cm en 35cm hoog en hebben een diameter van ongeveer 15cm tot 25cm. Alle urnen (met uitzondering van mini urnen) zijn geschikt voor een volwassen persoon.
Mini urnen zijn geschikt voor het bewaren van een deel van de as. Bijvoorbeeld voor wanneer as wordt verdeeld over familie.
Alle urnen van Urnenwinkel voldoen aan de wettelijke eisen. Zelf zult u moeten bepalen of de urn ook aan uw eisen voldoet. Gebruik onze keuzehulp, kennisbank en klantenservice, zodat u de juiste, best passende urn kiest.
Ja, dat kan. Neemt u contact op met de begrafenisondernemer die u bijstaat en/of het crematorium. Zij kunnen in veel gevallen voor u de urn vullen. U kunt in overleg ook de urn naar hen opsturen, zodat u deze ontvangt zonder deze zelf te hoeven vullen.
Verzending & levering
De standaard levertijd is tussen de 2-5 werkdagen. Mocht hierin iets wijzigen, dan zullen we met u contact opnemen met meer informatie over de levering. Ten alle tijden wordt u middels bevestiging van verzending, track & trace en andere stappen in het leverproces op de hoogte gehouden.
Verzenden is gratis vanaf €... per bestelling. In gevallen van een lager orderbedrag dan €... zullen we €... verzendkosten in rekening brengen tijdens het afronden van de bestelling.
Retourneren is op kosten van de consument en moet binnen 14 dagen na ontvangst. Vraag bij onze klantenservice een retour aan; Zij helpen u verder door het proces.
In de meeste gevallen is dat mogelijk, maar doe dit altijd in overleg met uw uitvaartcentrum of crematorium. Bij toestemming vult u eenvoudig het bezorgadres in van het crematorium. U kunt het factuuradres voor u zelf houden.
Wanneer je niet thuis bent voor het in ontvangst nemen van je bestelling krijg je een notificatie. Deze notificatie vertelt jou ook wat er met het pakket gebeurt.
Opties zijn:
Het pakket is achter gelaten bij de buren.
De koeriesdienst heeft het pakket naar een ophaalpunt gebracht.
Het pakket wordt de volgende dag bezorgd.
Houdt altijd uw track & trace in de gaten voor up-to-date informatie van de verzending.
Retourneren
Wat jammer dat je het product retour wil sturen. Stuur ons eerst een e-mail met de reden en wij controleren of u nog in aanmerking komt voor een retournering. Via de klantenservice zullen dan vervolginstructies geven worden.
Dat is natuurlijk erg vervelend. Neem contact op met de klantenservice, vertel wat er gebeurt is/zou kunnen zijn en ondersteun dat met foto's van de beschadigingen en de verpakking van de bestelling. We zullen u zo goed mogelijk helpen!
Wanneer de retour ontvangen is, zullen we deze eerst controleren. Mocht alles in orde zijn, dan starten we het terugbetalingsproces. Dit kan enkele dagen duren.
Bestelinformatie
Controleert u eerst de spam van uw mailbox. Wellicht is daar de bevestiging terechtgekomen. Mocht dat niet het geval zijn, dan kan onze klantenservice u nogmaals de bevestiging sturen. Neemt u gerust contact op voor het zekere.
Bij een annulering zullen we ten alle tijden vermelden waarom dit het geval is. Dit kan verschillende redenen hebben, zoals een voorraadfout of een beschadiging tijdens het verpakken.